نظارت بر مکان برای ایمنی بیشتر گیاه

يکشنبه 14 شهريور 1400
13:09
shahbeig

نظارت بر مکان برای ایمنی بیشتر گیاه

دستگاه های مانیتورینگ مکان و حفاظت جغرافیایی می توانند به کاهش خطرات جراحت یا قرار گرفتن در معرض پرسنل کارخانه کمک کنند.


آماندا اسکندر

21 ژوئیه 2021

با احترام امرسون

همه گیری COVID-19 چیزهای زیادی به ما آموخت ، اما یک درس مهم اهمیت ایمنی است. مدیران کارخانه ها در سراسر جهان مجبورند ایمنی پرسنل را بیشتر مورد توجه قرار دهند و بیاموزند که چگونه فرآیندهای ضروری را بدون خطر قرار گرفتن در معرض COVID-19 برای کارکنان اجرا کنند.


plc delta 14ss2 قيمت تجهیزات حفاظتی شخصی (PPE) در حال حاضر در بسیاری از محیط های گیاهی خطرناک استفاده می شود ، اما قرار گرفتن در معرض ویروس معلق در هوا می تواند در هر ناحیه ای از کارخانه که از PPE استفاده نمی شود اتفاق بیفتد ، مانند اتاق استراحت یا رختکن. هر مکانی که کارگران در یک گروه نزدیک بیش از دو یا سه نفر تجمع کنند می تواند خطرناک تلقی شود. همچنین ، پیروی از دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی 6 پا در راهروهای باریک یا بین تجهیزات همیشه امکان پذیر نیست.


مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریها دستورالعمل هایی را برای حفظ ایمنی کارگران در طول همه گیری بیماری کرونا ، از جمله توصیه سیاست های کار در خانه ، که برای فرآیندهای حیاتی کارخانه های صنعتی امکان پذیر نیست ، تعیین کرد.


اگر پرسنل به ویروس مبتلا شوند ، پیگیری حرکات آنها از قبل از علامت دار شدن آنها بسیار حیاتی است ، زیرا ممکن است مسری باشند و به راحتی می توانند ویروس را به دیگران در کارخانه منتقل کنند. سرایت یک خطر برای مردم و فرآیندهای اساسی تولید است. اگر تعداد زیادی از کارگران بیمار شوند ، اهداف تولید محقق نخواهد شد.


یک راه حل تکنیکی

به تازگی ، یک شرکت بزرگ تولیدی و فناوری راه حلی را ارائه کرده است که در چندین کارخانه در مکان های مختلف در سراسر جهان آزمایش می شود: یک دستگاه نظارت بر مکان که می تواند روی لباس چسبانده شود یا روی تسمه بند قرار گیرد ، با تراشه ای که در آن تعبیه شده است. از راه دور با نقاط دسترسی مستقر در سراسر تأسیسات ، اندازه گیری موقعیت مکانی با وضوح بالا را بخوانید.


نقاط دسترسی موقعیت مکانی کوچک ، سبک و دارای باتری هستند. پي ال سي کامپکت دلتا آنها در مقایسه با سیستم هایی که از نقاط دسترسی Wi-Fi صنعتی استفاده می کنند ، کم هزینه هستند و درجه 1/Div 1 ، منطقه 0 آنها به آنها امکان می دهد از طریق محیط های کارخانه پردازش مستقر شوند. عمر طولانی باتری آنها نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد.


نقاط دسترسی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و دروازه های WirelessHART به روشی شبیه به فرستنده های ابزار معمولی WirelessHART که برای سایر دستگاه های اندازه گیری استفاده می شود.


این فناوری پیاده سازی ابزارهای نظارت را در مقایسه با سایر فناوری های مکان یابی مقرون به صرفه می کند. می توان آن را در قسمت کوچک و پرخطر گیاه اجرا کرد و در صورت نیاز سطح وسیع تری را پوشش داد.


نرم افزار همراه چندین ویژگی مفید برای استقرار در امکانات ارائه می دهد:


حفاظت جغرافیایی ، نشان می دهد که چه زمانی افراد به مناطقی نقل مکان کرده اند که نباید به دلیل وجود خطر یا عدم آموزش به آنجا بروند.

جمع آوری ایمنی ، که به پاسخ دهندگان اولیه اجازه می دهد بدانند چه افرادی در حین تمرین یا حادثه به مناطق امن مناسب نقل مکان کرده اند.

هشدار ایمنی ، که به کارگری که در موقعیت ناامن مجروح شده است یا شاهد یک حادثه است اجازه می دهد تا دکمه کمک کاربر را در چراغ راهنما فشار دهد تا وضعیت اضطراری در حال انجام در محل کار خود را نشان دهد.

از زمانی که پروتکل های COVID-19 اجرایی شد ، نرم افزار به روز شده و شامل عملکردهای جدیدی مانند نظارت بر تراکم اجتماعی و ردیابی تماس ها می شود.

درک تراکم اجتماعی

همانطور که دیدیم این واژه در سال گذشته استفاده شده است ، فاصله گذاری اجتماعی نشان می دهد که مردم برای جلوگیری از انتشار ویروس COVID-19 در هوا ، 6 فوت فاصله دارند.


تراکم اجتماعی در مورد آن مفهوم را رد می کند ، اما بیشتر به این معنا نیست که مردم فاصله مناسب خود را از دیگران حفظ کنند و بیشتر در مورد تعداد افراد در یک منطقه از یک گیاه در هر زمان معین است و چه چیزی سطح انتقال ویروس و ایمنی کلی را به خطر می اندازد.


داده ها و داده های مربوط به مدت زمان صرف شده در مناطق می تواند به توسعه الگوهای برنامه ریزی کمک کند که خطرات نه تنها انتقال ویروس بلکه سایر خوشه های بالقوه خطرناک افراد را در حین کار یا نگهداری معمول کاهش می دهد.


فناوری در محیط گیاهی

چند کارخانه در نقاط مختلف جهان در ماه های اخیر استفاده از این فناوری جدید نظارت بر مکان را در تأسیسات خود شروع کرده اند تا به آنها در برنامه ریزی و حرکت پرسنل در طول شیفت های فردی و به صورت گروهی کمک کند. تعیین جایی که پرسنل ممکن است برای وظایف کاری یا اجتماعی در مناطق استراحت یا رختکن تجمع کنند ، به برنامه ریزی بهتر برنامه ها کمک می کند.


در اینجا چند مثال مورد استفاده وجود دارد.


یک شرکت شیمیایی جهانی با کارخانه ای در آسیا و اقیانوسیه به راه حلی برای حمایت از ایمنی نیروی کار خروجي پي ال سي دلتا نیاز داشت. این شرکت می خواست هشدارهای ایمنی را پخش کند و جمع آوری ایمنی را در صورت بروز خطر یا شرایط اضطراری به طور خودکار انجام دهد. پیاده سازی محلفن آوری پایش یون شامل پوشش اکثر تاسیسات شیمیایی با تمرکز ویژه بر مناطق خطرناک است. این سیستم امکان ایجاد مناطق خطرناک و تشخیص موقعیت چند سطحی را فراهم کرد.


ویژگی دکمه کمک کاربر یک لایه امنیتی اضافی را برای پرسنل به عنوان راهی برای دریافت سریع کمک در مواقع اضطراری فراهم می کند. مشتری این ویژگی را ارزشمند دانست. "حتی اگر بتوانیم جان یک کارمند را نجات دهیم ، هدف این فناوری محقق شده است."


در تأسیسات شرق میانه یک شرکت جهانی نفت و گاز ، مشکل نظارت بر محل ، پیمانکارانی را که به طور گسترده در یک منطقه از تاسیسات استفاده می کردند ، درگیر کرد. این پیمانکاران فقط در صورت حضور کارمند در محل می توانند حضور داشته باشند ، که باعث ایجاد چالش در برنامه ریزی شد. به عنوان یک راه حل ، این تأسیسات با استفاده از فناوری نظارت بر مکان به منظور خودکار جمع آوری ایمنی و اضافه کردن ناحیه جغرافیایی برای مناطق خطرناک و هشدارهای ایمنی شروع به کار کرد. این تاسیسات قصد دارد از این فناوری برای خودکارسازی سیستم مجوز خود با صدور و بسته شدن خودکار استفاده کند. پس از بررسی تمام داده های حاصل از این پیاده سازی ، آنها قصد دارند سیستم را در سایتهای دیگر ، از جمله سایتهای چاه از راه دور ، مستقر کنند.


چشم انداز بلند مدت

حتی پس از برداشته شدن محدودیت های COVID-19 ، نیاز به حفظ ایمنی کارکنان کاهش نمی یابد. شرکتها در حال یادگیری این هستند که فناوری زمانی سرمایه گذاری ارزشمندی است که بیشترین مزایا را به همراه داشته باشد.


نظارت بر مکان و حفاظت جغرافیایی به کاهش خطرات آسیب یا قرار گرفتن در معرض کمک می کند. این فناوری ها همچنین به شرکت ها کمک می کند تا مقررات مهم ایمنی و انطباق را رعایت کنند. ما پیش بینی می کنیم که این ابزارها به ویژگی ای تبدیل شوند که امکانات به برنامه های تحول دیجیتالی آنها اضافه می کند. این ماژولار است و می تواند در مناطق کوچک و در سراسر یک مرکز اجرا شود ، و آن را به یک ابزار ایمنی سازگار تبدیل می کند.


آماندا الکساندر مدیر محصول جهانی برای آگاهی از موقعیت خروجي پي ال سي دلتا مکانی در تجارت تحول دیجیتال در Emerson Automation Solutions است. او بر استراتژی ، توسعه و اجرای آگاهی از موقعیت مکانی امرسون متمرکز است تا راه حلی برای رفع نیازهای مشتریان ارائه دهد.


[ بازدید : 199 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به automation است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]